Dålig uppdatering

Förlåt att jag bloggat dåligt. Men jag har inte riktigt kommit in i mina vanor efter jul och nyår. Visst tränar jag och så, lite gick jag upp under jul och nyår men det är faaan min kropp i ett nötskal. Jag vet inte varför jag typ inte kan äta någonting extra utan att gå upp lite. Men men ska kämpa ner skiten nu.

Dessutom har jag även för lite pengar för att kunna laga den mat jag vill äta så jag får kompromissa lite. Eller jag träna häcken av mig så ofta jag fortfarande kan. Vilket kommer till denna veckas krux. Jag har problem med ryggen som resulterar i ischiasliknande symtom. Så jag kan inte träna och ta i som jag vill när jag tränar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback