Bloggen läggs på is

Denna blogg kommer läggas på is ett tag framöver. Jag är helt enkelt inte tillräckligt motiverad att skriva här. Jag glömmer alltid bort att göra det. Just nu är inte matglädjen så hög heller. Det är inte roligt att laga mat när man är begränsad pga att man har så lite pengar att röra sig varje månad att man inte kan köpa de råvaror man vill ha.

Så jag återkommer någon gång i framtiden då det kanske ordnat upp sig. Ska som sagt på en intervju imorgon så får vi se vad som händer efter det. Jag tror jag har rätt bra chans om personkemin stämmer.

Annars bloggar jag bara på min andra blogg. www.racinghibiscus.blogg.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback