Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa. Just nu vet jag såklart inte vilka, ifall någon, följer denna blogg men det är sak samma kanske. Denna blogg kommer symbolisera min resa mot en sundare jag, nya vanor och andra saker. Därför har jag skapat denna som en projektblogg.

Från och med på måndag kommer jag att påbörja Cambridge viktprogram. (fd Cambridgekuren) Det innebär att jag 3 gånger om dagen kommer att äta gröt, shakes eller soppor från dem. Det innebär att de som själva funderar på att testa kan läsa denna blogg för att se vad som händer men också om du redan börjat så kan man stötta och motivera varandra när det är svårt.

Det långsiktiga målet är att jag till att börja med ska tappa vikt för att sedan kunna ta upp träning på riktigt och bygga upp sunda vanor när det gäller såväl kost som träning. Jag kommer vara helt ärlig genom denna resa, är det tufft så kommer ni får höra om det ;)

Mer information kommer inom kort. Ska träffa min rådgivare imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback