Smått och gott

Sitter och letar fram gamla Måbra tidningar. Tänkte om jag nu ska dela med mig av bra saker så kanske jag ska kolla in fler tidningar än bara de nyaste. Hittade recept på egna mellanmålsbars som man kan ha med sig när man tränar eller så. Hur bra som helst, är ju inte så billigt att köpa direkt.

Kommer lägga upp grejer i bloggen såsmåningom... kommer nog bli massor av recept ju längre in i dieten jag kommer eftersom jag då förbereder mig inför ändrade kostvanor när jag slutar. Då är det enklare om man raggat upp en massa goda recept så jag ska roa mig med att klippa och klistra samt sätta in i en pärm för att spara. Så har mamma gjort med kakor och grejer. Det funkar väl också. Gör man olika kategorier i pärmen så kan man ha allt möjligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback