Sista dagen är värst?

Då menar jag såklart den sista av de tre första. Idag har jag känt mig väldigt orkeslös. Skulle till mormor med hennes bil, kör dit med den för att inse att nej jag kommer aldrig orka gå hem. Så blev bilen hem igen. Som skrivet tidigare lite yr och trög i skallen fortfarande. Är lite som att benen inte ens vill bära mig mellan vardagsrum och toa.

Börjar dessutom få huvudvärk och jag är hungrig fast jag nästan precis druckit en shake (banan). Det blir ett långt gap till kl 20 känner jag om det inte stabiliserar sig. Men måste ju slänga i mig lite vatten nu då jag knappt fått i mig 2 liter på hela dagen. På tok för dåligt alltså!

Tror jag ska joina Tingeling i sängen och ta en powernap...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback