Perspektiv

Jag har som sagt stått och nojjat mig för att jag inte går ner så mycket i vikt som jag hoppades så har suttit och fått lite nytt perspektiv på det hela. Jag skrev ju ner alla vikter och allting i min kalender sist jag testade på Cambridge. Jag har suttit och räknat på siffror och då gick jag till konsulten för vägning varannan onsdag då han fanns på plats.

Såhär såg det lite ut då. Först tappade jag 5,2 kg, sen 4 kg så det normala för mig är nog ca 2 kg per vecka. Även om jag hade hoppats på mer. Tror det är en vilja också att ha det överstökat så fort som möjligt. Denna gången tänker jag köra all the way till jag verkligen är nöjd och inte anser mig nöjd just nu.

Så tror att från och med på månad då det är början på vecka 4 så kommer jag bara väga mig varannan vecka för att slippa den stress jag utsätter mig själv för. Dessutom har jag tänkt ändra tidpunkt för vägning från morgon till eftermiddag istället då det ger en mer rättvis bild. Man går ju normalt upp under dagen så morgonvikten är egentligen inte ens "riktiga" vikt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback