Nedräkning

På måndag drar jag igång. Det är alltså nedräkning 3 dagar kvar. Jag är väldigt motiverad för så som det är nu kan det inte fortsätta. Jag mår framförallt inte bra av det. Framförallt skäms jag för mig själv att jag låtit mig själv påverkas såhär. Mitt problem har inte varit att jag är speciellt onyttig utan att jag är dålig på att äta och när jag sedan äter så slurp suger kroppen upp ALLT. Det är därför det är så viktigt att få i sig 3 mål om dagen och ev. ett mellanmål då perioden mellan lunch och middag oftast är längre än mellan frukost och lunch.

Jag har valt att till att börja med inte gå ut med min startvikt. Men så småningom när jag är redo så kommer ni får reda på allt, då jag även planerat att ta diverse mått för att se skillnad även där.

Kom ihåg att detta är som en terapi för mig men jag hoppas även kunna inspirera andra att göra en skillnad. Mitt problem ligger mycket i min självkänsla. Varav jag bara låtit min närmaste vänner och familj få länken till denna blogg just nu. Annars vill jag förbli annonym. Tills vidare iallafall...

Glöm inte: www.cambridgeviktprogram.se om ni vill veta mer om dieten jag kommer att köra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback