Några idéer till bloggen

För att det även ska bli lite "matnyttigt" i denna blogg så har jag tänkt lägga in olika saker som jag tycker är intressant och som man kanske inte tänker på. Jag prenumererar på Må Bra tidningen och jag tycker att det står mycket bra i den emellanåt. Visst saker är bara intressanta, vissa informativa, medan man är väl medveten om andra men det är inte alla.

Så jag har tänkt att skanna saker ur tidningen som jag tycker är värda att dela med mig av. Få se om jag även gör en kategori till detta.

Jag funderar även på att senare när vi kommer dit lägga in recept och andra grejer som kommer i tidningen men som jag även hämtat själv från olika hemsidor.

Hur låter det?

Jag tror iallafall att det blir bra i slutändan... å andra sidan är det ju min blogg och jag skriver och lägger in vad jag vill hahaha. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback