Dag 10 - Jag är en svamp

Det är helt sjukt men det är sant. Då menar jag inte svamp som man kallar folk som suger i sig allt i alkohol väg när de är på gång utan jag talar om att kroppen binder upp massor av vatten. Det händer mig just nu.

Hur jag vet, ja jo för att testa så ställde jag mig på vågen.. bara -0,6 kg sen i måndags och det håller ju inte när man går ner ca 3 i veckan. Men också att jag när jag lägger mig i sängen på kvällarna får sånt tryck i mina armar. Det är helskumt, har inte varit med om det förut och det har pågått 2 nätter nu. Det gör lite ont och armarna typ domnar och känns helt orkeslösa.

Googlade lite på det och jaa det står något om i samband med graviditet, ja det är jag inte. Och så allmänt om kroppen samlar på sig för mycket vatten.

Så antar att det är en kombo mellan att jag gått ner i vikt och samlar på mig vatten väldigt snabbt och det får kanske inte plats ordentligt? Det är liksom borta och normalt på morgonen när jag vaknar, dock får jag gå på toa ännu fler gånger under natten nu känns det som.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback