Grönsakssoppa är grejen

Har precis ätit grönsakssoppa. Känner mig hur mätt som helst just nu. Det blir så mycket vätska med soppan även om det bara är 2,5 dl. Kan ju tros att det är mer men icke. Jag gillar även smaken på soppan, det är lite kryddigt även om det sista klunkarna blir för mycket. Jag vet inte om det är smaken eller om det är att man blir mätt så fort.

Har dessutom nästan håvat i mig 4 liter vatten nu. Vill dricka så mycket som möjligt innan det blir för sent. Det är inte så kul att behöva springa på toa hela natten. Något jag helst undviken.

Samtidigt sitter jag och kollar på tv. Vad är det med mig och matladningsprogram. Tror jag är en aning självdestruktiv hahaha. Blev sjukt sugen på mat, men inte på mat jag själv lagar utan resturangmat. Nästan så jag undrar varje jag gör detta, då kollar jag mig i spegeln och inser varför. Det är motiverande...


Kort och gott så har den första dagen gått riktigt bra. Var lite hungrig efter "lunchen", kanske för att jag upplever att de kalla shaksen är mindre mättande. Så jag passade på att sova en stund.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback