Första köpet

Idag har jag varit och "skrivit in" mig hos min Cambridgerådgivare. Mycket trevlig dam måste jag säga! Så nu har jag alltså köpt mat så det räcker i två veckor. Vi bestämde att det var bäst att komma varannan vecka och kontrollera viktnedgången samt köpa ny mat.

Jag köpte iaf 21 påsar av gröten, 5 vanilj, 5 kakao, 2 mango, 5 grönsakssoppa, 2 banan och 2 jordgubb. Jag tyckte att gröten var godast när jag körde Cambridgekuren i vintras och valde därför att den var det säkra kortet samt att vanilj och kakao går hem lätt. Grönsakssoppan är på test så jag inte tröttnat på den och banan samt jordgubb kunde vara god men smaken kan ha ändrats. Mango är en ny smak sen sist så jag testar helt enkelt.

Jag fick även med mig lättdryck att testa. Den kan tydligen drickas under tiden man äter Cambridgematen eftersom den ska spädas ut så mycket att det inte påverkar. Enligt min nya rådgivare kan man även dricka "bubbelvatten" med smak, jag som bara druckit naturell sist men jag tror naturell blir bäst iallafall. Fick dessutom pastiller helt gratis eftersom man kan lukta illa eller smaka illa i munnen.

Nu är jag redo. Har några dagar på mig att njuta av riktig mat ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback