En liten uträkning

Jag satt och räknade lite på hur länga jag kan tänkas få köra ren kur (3 mål cambridgemat om dagen). När man kör ren kur så brukar man tappa 2-4 kilo i veckan. Jag räknar på att jag tappar 2,5 kilo i veckan. Det för att inte överdriva men också på grund av det faktum att vi kvinnor har en vecka i månaden då vi samlar på oss mer vätska osv.

Sen så måste vi räkna med upptrappningen till att börja äta vanlig mat igen. Det säger sig självt om man äter under 500 kalorier per dag en längre tid och kroppen får energi av ens fett måste man sakta vänja kroppen med mer kalorier för att inte gå upp det man tappat.

Så jag räknade lite smått på att jag är klar med detta och förhoppningsvis nöjd med mig själv, viktnedgångsmässigt, runt lucia. Det kanske känns långt dit men icke. Det är ca 12 veckor dit faktiskt. Till jul lär jag vara klar iaf sen är det träning och nya kostvanor som gäller!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback