Dagens sista måltid

Igår åt jag gröten till middag också men idag grönsakssoppa igen. Det känns ju som att man vill ha något varmt på kvällen ändå å därför är soppa eller gröt ett bättre alternativ än en shake.

Cambridge har ju 3 stycken olika soppor. Grönsak, svamp och kyckling. Men jag gillar inte de andra alls. Kyckling är tvärnej, usch och så svampen var lite fejkad. Men jag är lite sisådär till grönsak, halva skålen är helt okej men sista halvan är jobbig och man får tvinga i sig.

(jo jag har testat denna diet förr så har koll på smaker som jag ändå inte valde denna gång).

Helt ärligt så älskar jag gröten. När jag testade dieten sist så blev det till slut gröt både morgon och kväll bara för att den är godast. Det går inte att förklara smaken, men den är mycket godare än både shakes och soppor. Tror det kommer bli räddaren i nöden genom denna gång också. Det ska ju inte ta emot när man måste välja bort något men jag ska försöka stå ut med varannan dag soppa.

Det är dessutom vanligt att smaklökarna ändras med tiden på dieten.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback