Dag 9

Tjena mittbena...

Är det bara jag eller rusar dagarna förbi igen? Dag 9 är helt galet, känns galet iaf men som sagt jag tar ju en vecka i taget. Jag har ju bara ett slutmål och tiden för att nå dit lär ju visa sig såsmåningom. Just nu är det iallafall 8 veckor så ca 7 veckor till.

Men vad är en vecka egentligen när tiden verkar rusa förbi. Kan vara att jag gjort mer under helgen än hela veckan? Dessutom har jag nu delmål att se fram emot förutom detta. Det ska bli kul. Förhoppningsvis ett jobb snart också =).

Idag ska jag väl försöka småpyssla här hemma. Saker ska ner i källaren, en blomma ska planteras och kanske tavlor upp på väggen. Få se hur det blir. Nu kom solen också så ska väl ta en promenad. Tror jag tänkt sno pappas stegräknare sen också.

Ps. Har bestämt mig att hålla mig ifrån lättdrycken i vilket fall som helst. Har inte pratat med min rådgivare än men det känns fel även att dricka något med sötningsmedel i.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback