Dag 6

God morgon.

Idag känner jag mig väldigt pigg förutom att jag sovit dåligt (makes sence eh?). Det jag menar är att jag mår bra, som vanligt förutom att jag pga löpande honkatt blir störd om natten men det ska fixas nu.

Kan gladerligen berätta att jag nu tappat suget efter vanlig mat. Visst vore det godare med en köttbit och sås till massa grönsaker än Cambridgegröten eller shaksen men jag klarar mig. Kanske för att jag är självdestruktiv också och kollar på massa matprogram. Men tycker att fördelen med denna diet är att man får inspiration när det gäller mat igen. (förklarar mer om det senare)

Idag kommer jag medvetet dricka mindre vatten under dagen... Varför kanske kan undras? Jo för att jag ska iväg med pappa och vara ute hela dagen på Off road racing typ. Då är det jävla jobbigt att hinka i sig massa vatten och få springa på toa hela tiden (om det finns någon). Kanske bara finns bajamajor med massa kö, då får jag panik.

Hörs senare... väntar mig en skön huvudvärk till kvällen iallafall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback