Dag 19

Dag 19 redan. Denna vecka har gått sjukt fort tycker jag.

Imorgon är det lördag och då blir jag sambo med Gabi (en kompis =)). Få se vad dagen bjuder på i övrigt. Har inte mycket planerat faktiskt. Ska fixa lite här hemma och få upp grejer på väggen. Annars blir det väl en promenad med lite övningar som vanligt.

Har upptäckt ett litet problem med att tappa mycket vikt och att spendera mycket tid framför datorn i brist på annat. Har ont i ryggen, upp emot skuldrorna. Blir att göra lite mer ryggövningar idag alltså. Framförallt se om jag kan få bukt med mitt illamående på morgonen. Håller på å äta nu så få se.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback