Dag 17

God förmiddag.

Otroligt nog känns kroppen pigg och fräsch efter gårdagens träning. Det är skönt, det innebär att det inte blir några problem att ta en promenad idag också. Lite sämre väder men så länge det är uppehåll är jag nöjd. Men tar den lite senare så jag kan äta nästan direkt efter. Men ska ju inte vara för hungrig heller eftersom man blir tröttare då.

Sen har jag insett att hösten är min sämsta period när det kommer till att få i mig frukost på morgonen. Visst äter jag upp hela gröten men.. jag mår ruskigt illa efteråt och jag vill ju inte kräkas upp det jag precis fått i mig så får verkligen sätta mig ner, andas och slappna av. Lättare sagt än gjort när man har kräkfobi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback