Dag 15

God morgon... typ.

Det går inte riktigt som jag har tänkt det med viktminskningen. Det känns inte som att det går alls lika bra som förra gången jag körde dieten. Känns som jag tappade mer vikt då. Som det är nu har jag bara tappat 2 kilo sedan förra veckan. Det är alltså -6 kg totalt på två veckor. Jag borde kanske inte tänka så då jag troligtvis inte heller hunnit tappa allt vatten som jag lagt på mig men klart det känns lite surt när man har en mål och enligt dieten ska man tappa mellan 1,5 - 4 i veckan. Men jag ger inte upp, får se till att vara ute och röra mer på mig helt enkelt. Har inte blivit så mycket av med promenader under helgen.

Dock något positivt. Kommer in en klänning som jag köpte i M för ett tag sedan. Har inte riktigt haft tillfälle att bära den men nu kan jag ha den utan att känna mig tjock i den. Dock är det lite knepig form på den, man får ingen direkt midje men det löste jag med ett skärp.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback