Dag 14

God middag!

Förkylning i kroppen så är lite trött och hängig idag. Har dessutom svårt att få i mig den lilla mat jag redan äter men jag försöker så gott jag kan iallafall. Försöker få i mig mer än hälften så är det något. Är inte hungrig för fem öre om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men tänkte det är bättre att försöka äta och inte få i sig alls än att inte äta överhuvudtaget.

Imorgon är det vägning. Spännande, har inte kollat på vågen på hela veckan. Det är ingen idé att hänga upp sig på vågen och ställa sig på den varje dag iallafall. Har ingen lust att bli beroende av att kolla min vikt så fort jag får chansen eller morgon/kväll typ. Nej en gång i veckan räcker, samt hos min rådgivare när jag går dit.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback