Dag 1

Dieten är påbörjad och såhär långt känns det helt okej. Jag åt gröt till frukost, den är god. Till lunch åt jag shake med mangosmak, den var ruggigt äckligt. Lite vad jag misstänkte med fick ju ge den en chans iallafall. Den luktade supergott men smaken var väldigt konstgjord, för att inte tala om eftersmaken blää.

Eftersom maten ska spridas ut jämt över dagen så äter jag kl 10, 15 och 20. Ja det innebär att jag hinner vara vaken ett tag innan först målet och så är det inte så långt mellan det sista och det att jag går och lägger mig. Tror det blir bra.

Hur har jag påverkats hittills idag. Inte så jättemycket faktiskt. Har tvättat i stort sätt hela dagen så har haft annat att tänka på. Men börjar nu känna mig lite trött. Har hittills även druckit över 2 liter vatten, något som även resulterat i ett x antal toabesök.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback