Cambridge lättdryck

Som kanske kunde ses i ett av mina första inlägg så fick jag 3 små påsar med lättdryck med från min rådgivare. Jag blandade ut en påse med citronsmak sen 2a dagen på kuren för att testa. Efter slog det mig, kan jag verkligen dricka det här när jag kör ren kur? Mena jag fick lära mig att jag inte kunde äta eller dricka något annat än de måltider som ges samt vatten och naturellt bubbelvatten när jag körde denna kur förra gången.

Men inte skulle min rådgivare ge mig något som förstör allting då hon vet att jag kör ren kur. Så jag kollade på baksidan av påsarna och visst de innehåller inge socker, det är sötningsmedel. Vilket gör mig mer kluven. Är det något speciellt i dem som gör att man inte stör ketosen dvs fettförbränningen? Visst ska man blanda ut de små påsarna i ca 2 liter vatten, jag blandade i 2,5 eftersom det blev lite starkt. Men det var lite för starkt det med så jag skulle nog ta 3 liter istället. Jag gick även in på hemsidan och läste om den, men det stod inte mycket. Borde de varna om man inte kan dricka dem till ren kur? Visst de gör inte på barsen men det förstår man ju själv.

Så jag är lite kluven och fundersam. Så tror jag ska ringa min rådgivare imorgon och fråga hur det funkar dvs hur mycket man kan dricka per dag om man vill dricka det. Mena det var lite gott mot den mat man annars äter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vinn presentkort på valfritt väggord eller vinn valfritt smycke hos mig.

http://emmnie.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-09-19 @ 08:21:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback