Borde få rabatt på toapapper!

Jag anser att Cambridge borde göra en deal med typ ica kanske att man får rabatt på deras toapapper när man kör denna diet. Som jag nämde tidigare som känns det inte som jag gör annat än å springer på toa. Jäkla typsikt säger jag bara.

Som jag sa skulle jag räkna dagens toabesök och ja det har jag. Någon gissning på hur många det blev??
17 st på 12,5 timme.

Ja det är en del. Troligtvis kommer det krävas 2 till innan jag somnar och de senaste nätterna har jag även gått upp 2 gånger under natten.

Där har ni sanningen om det. 4 liter går in plus shakes vilket betyder att de ska ut.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback