Är det möjligt?

Jag har funderat på en sak. En bekant till mig har mått dåligt pga omständigheter jag inte vill nämna i bloggen, de är personliga. Men i vilket fall som helst har han mått dåligt och pga det inte ätit någon mat alls. Detta har resulterat i att han (enligt honom själv) gått ner 13 kilo på 11 dagar.

Jag frågar mig själv är det möjligt? Mena visst svält och så men jag som bara går runt på lite under 500 kalorier om dagen går ner 2-4 kilo i veckan. Vad är skillnaden? Att jag får i mig minimalt med näring men tar energi från fettet eftersom jag får i mig alla näringsämnen. Och han får inte i sig ett dugg, men kan man gå 11 dagar utan att äta ett dugg? Jag känner mig lite tveksam. Visst tror jag att han har tappat vikt men det låter lite mycket.

Jag är lite konfunderad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback