Stegräknare

Jag skulle vilja ha en stegräknare, en som fungerar för det gör inte den som jag fick låna av pappa. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Jag ställde in den, satte den där den ska sitta och började gå från pappa och hem. Vad kan det vara mellan oss. 2-3 kilometer kanske? När jag kommer hem visar den att jag tagit 58 steg. Aldrig i livet! Så nej den verkar inte fungera så jäkla bra när man måste ha varmare kläder på sig.

Poängen med inlägget är iallafall det att det vore intressant men tanke på hur mycket jag gick igår när jag var och handlade med mamma, mammas karl och mormor. Gick och gick och gick lite till. Idag har jag och gått en jävla massa då jag träffade en kompis inne i stan. Vi hade tänkte shoppa men blev dåligt med det så Cubus bara hade xs på sina leggins. Men så är det väl om man får 3 för priset av 2 när de kostar 99 kr. Får försöka igen nästa vecka kanske. Men steg har jag gått och kalorier har jag nog bränt även om jag inte tränat dessa två dagar.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback