Som om kroppen säger stopp

Denna helg känns det som om jag konstant varit småsugen på någonting. Det tycker jag är mycket märkligt med tanke på att jag inte äter något annorlunda nu är den tid som passerat. Kanske hör ihop med att jag är mer aktiv med träning och så att kroppen därför egentligen vill ha mer. Dessutom är jag konstant törstig. Vet inte vad jag drack igår med det är mer än 4 liter iallafall. Kan det vara så att när kroppen förbränner mer fett när jag tränar att den behöver mer vätska för att bli av med "slaggprodukterna"? Känner mig dessutom som en riktig svamp denna vecka då jag gått upp istället för ner sen i onsdags och det är inte helt normalt haha. Få se om läget kanske stabiliserat sig tills imorgon.

Kanske är detta ett sätt för min kropp att säga att det räcker nu? Men jag är inte nöjd så jag tänker köra tiden ut som jag har planerat. Även om jag känner att jag börjar bli mer och mer sugen på riktig mat. Jag saknar de olika smakerna i mat, olika konsistenser osv. Inte så sötsugen i form av godis och sånt men mat framför allt. Igår åt Osama en baguette med fyllning i bilen på väg från Arlanda och gud så gott det luktade!

Ser det inte gott ut? haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback