Kanelbullens dag

Idag är det tydligen kanelbullens dag. Verkar som att man fixar en dag för allt ätbart och gör det okej att äta för alla. Känns som att vart jag än läser idag så ska alla äta bulle/bullar eller så ska det bakas om de inte redan har bakat dem.

Här blir det ingen kanelbulle såklart. Får spara en tills dieten är klar ;) haha. Ärligt talat så klarar jag mig då jag inte är mycket för fikabröd iallafall. Tar hellre riktig mat, god mat eller en god macka tex.

Men trevlig kanelbullens dag för alla er som tänker äta en =)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Här blir det inte heller några kanelbullar så du är inte ensam!

2011-10-04 @ 16:10:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback