Glömde nämna

Jag åt faktiskt räkor igår. När jag körde denna kur förra gången så hade min rådgivare skrivit ner att man kunde äta 4-5 små räkor utan att fettförbränningen påverkas. Så igår för att fira att jag gjort detta i 4 veckor så åt jag 4 räkor. Det var såååå gott. Ni ska bara veta!! Heeelt underbart var det att ha något ordentligt att tugga på och som smakade massor. Tror smaklökarna blir mer känsliga, precis som luktsinnet (talar mer om detta imorgon).

Enligt min rådgivare jag har nu kan man som sagt äta gurka. Vet dock inte hur mycket men antar att man inte kan vräka i sig bara för det. Jag har tagit en 1,5 cm tjock skiva och Loka naturell som "lördagsgodis" andra helger och jag har inte känt av något.

Detta är inget jag äter varje dag ska påpekas! Eftersom jag köpte några räkor i lösvikt så spar jag de andra till om 2 veckor kanske och gurka unnar jag mig på lördagen =)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback