Dagens utmaning

Min kompis som bor hos mig tillfälligt kommer med 2 andra vänner laga och äta tacos här ikväll. Jag tänkte inte så mycket på det när allt blev bestämt men nu såhär nån timme innan så vet jag inte vad jag känner. Jag får en känsla av att det är jobbigt och lite påfrestande, mentalt. Mena det är okej när hon lagar mat och äter mat bredvid mig, det är okej när folk som kommer hit har med sig snacks och äter till en film eller vad vi gör.

Det är troligtvis anledningen till att jag inte funderat över det så mycket. Men nu när de ska vara här, i mitt hem och laga mat som de sedan ska ha trevligt och äta. Missförstå mig rätt, det är inte så att jag inte unnar dem det men jag vill inte sitta med vid bordet när alla äter. Det känns lite jobbigt då jag personligen hellre äter mat än snacks men även att det är en väldigt social grej. Då är det jobbigt att behöva välja att sitta framför tvn under tiden. Blir det något får jag väl säga som det är, tror inte att det ska vara något problem.

Kanske är extra jobbigt eftersom jag älskar tacos??


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback