Dag 50 - Vecka 8

Då går vi in i vecka 8. Förra veckan gick otroligt snabbt. Jag vet att jag säga så om typ varje vecka men tror de går snabbare och snabbare. Kanske är för att slutet kommer närmare? Jag vet inte riktigt vad det är men det kanske är som att det alltid går snabbare att komma hem än när man ska iväg? Det tycker iallafall jag.

Kan medge att jag tappat bort räkningen på antar kilo per vecka så får räkna på totalen istället eftersom jag vet vart jag startade och vad vågen säger nu. I såfall är det iallafall ner -13,1 kilo just nu med 3 veckor kvar. Såhär lite som jag väger nu kan jag inte minnas när jag vägde senaste och det känns mycket bra. Träningen 3 gånger i veckan ger dessutom bra resultat i form av att kroppsdelarna inte hänger och slänger efter den vikt som tappats. Hade varit en mardröm med värsta gäddhänget, magen eller lår för den delen. Men träning och massa vatten motverkar det på ett bra sätt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback