Dag 49

Idag är en såndär skittråkig och grå dag. Ska jag vara ärlig har jag gärna lust att skita i diet och hela skiten idag, bara köpa en chipspåse och moffa i mig typ. Men samtidigt har jag ett undermedvetet samvete som säger mig att det bara är 3 veckor kvar på dieten. Idag har jag klarat av 7 veckor. Jag är väldigt stolt över det. Även om jag hoppats på ett lite bättre resultat med tanke på vad jag offrar i så många veckor. Nu vet jag att jag inte endast ska räkna vikt just nu. Med tanke på att jag tränar så är det vanligt med plus minus noll i början då man tränar upp muskelmassan, efter ett tag stannar det av om man inte planerar att endast bygga muskler. Och summan är att jag fortfarande går ner i vikt. Denna vecka har jag dock ingen aning eftersom jag inte haft tid att ställa mig på vägen sedan i måndags så imorgon blir mycket intressant!

Tänkte visa en bild på gröten jag äter morgon och kväll. Dock ser den mer rinnig ut än vad den faktiskt är. Det är lite gryn i den faktiskt. Jag brukar variera mellan naturell dvs smak av äpple/kanel med att ha i extra kanel eller kardemumma. Kanske kan ta en bild på kvällens gröt med mer kanel i =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback