Dag 48

God eftermiddag kanske jag ska säga. Och ja shame on me för att jag bloggar så jäkla dåligt. Har lite mer må bra artiklar att lägga upp så får sätta fart. Dessutom är det snart bara 3 veckor kvar vilket innebär att det börjar bli dags att kolla upp massa smaskiga recept att använda mig av när jag ska äta igen. Nee jag måste bli lite bättre på att blogga i denna blogg. Detta håller inte. Imorgon är det iallafall söndag sen är det måndag och det innebär vägning igen.

Har varit och gymmat idag igen. Kändes mycket bra. Roligt att man orkar öka på vikterna litegrann nu! Men längtar till baspasset på måndag. Det är roligt och så blir det fasen ett baspass på torsdagen också som jag inte hann med denna vecka. Visst jag gymmade ändå men passen är lite roligare =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback