Dag 45

Herrejävlar vad dagarna går. Snart är jag halvvägs in i vecka 7 också. Vilket innebär att dagarna till upptrappningen minskar rejält. Jag längtar efter riktig mat nu. Jag kollar recept och grejer. Nästan listar mat som jag ska äta när jag är klar hahaha. Dock med måtta såklart. Kan ju inte klämma i mig allt på en gång. Upptrappning först och sedan små steg och träning. Sunda matvanor i veckorna speciellt och så går det såklart att synda EN dag på helgen om man skött sig men inte hela helgen. Absolut INTE!

Har fortfarande träningsvärk idag så vilar en dag till från träning. Inte för att det gör något. Jag har planerat att träna 3 pass i veckan och 4 om jag orkar eller har lust men 3 är gott och väl tillräckligt just nu. Är ju ingen elitidrottare direkt. Så blir ett baspass på dagen imorgon och så gymmar jag på lördag. Det är en god vana faktiskt att komma iväg och träna på lördagen också!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback