Dag 44

Igen förändring här. Kroppen släpper ifrån sig allt vatten sakta men säkert. Suger även upp lite fortfarande men kanske inte konstigt med tanke på att jag drack över 5 liter igår. Varför? Jo jag var ju som sagt på ett baspass på friskis. Det var helt lagom. Kändes roligare än gym men hade ju inte klarat ett medelpass i mitt tillstånd så det var helt ok. Per timme man tränar ska man ju också få i sig 1 liter vatten så då blir det ju 1 liter plus de andra 4 liter som jag brukar försöka få i mig. Det rensar ju kroppen på skit!

Har träningsvärk idag vilket jag tycker är skönt då jag inte fått det när jag gymmat även om jag pushat. Men efter passet igår så. Jag tror att pass är bättre än gym om man inte vill träna något specifikt som muskelgrupper eller kondition. Ett pass är en genomkörare av både och. I love it! Kommer aldrig slutat träna nu när jag är igång igen. Bra för kropp och hälsa samt att man sover jäkla bra när man tränat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback