Dag 43 - Vecka 7

Ny vecka igen då. Bara jag eller rusar de fram? Efter denna vecka är det bara 3 kvar. Jag längtar faktiskt tills det tar slut nu även om jag är väldigt motiverad att köra hela vägen. Det är viktigt för mig så jag tänkte inte ge med mig för att jag vill ha riktig mat. Jag hinner äta riktig mat! Och jag har ätit mat i 24 år så nog ska jag klara mig 4 veckor till på diet. Får ju ändå inte vräka i mig mat när jag börjar igen så kommer vara rätt strikt iallafall i början.

Förresten så har jag gått ner ytterligare 1,5 kilo, det är säkerligen mera eftersom kroppen börjar släppa det vatten den sugit åt sig nu. Så om jag räknat rätt så är det totalt minus 11,5 kilo just nu på 6 veckor. Jag får väl säga att jag är nöjd även om jag trott att jag skulle tappa lite mer än vad jag har gjort. Det går inte att styra allt. Kan jag tappa iallafall 6 kilo på de 4 veckor som återstår så blir jag glad. Mer är förståss välkommet men det går iallafall.

Ca 30 minuter kvar till frukost nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback