Dag 40

Full rulle idag. Har inte hunnit blogga förrän nu.

Dock inget oförändrat förutom att jag börjar bli trött på den här äckelpäckel smaken i munnen som man får på denna diet. Brukar borsta tänderna 3 gånger om dagen när jag är hemma. När man är ute på vift är det inte alls lika lätt måste jag säga. Har precis ätit så då är det dags igen hahaha.

Det är för övrigt svampveckan. Fick tydlig indikation på den imorse. Poängen var att väga min katt för att hålla koll på henne efter kastreringen. Men jag har gått upp 2 hekto sedan i måndags. Med tanke på att jag gick ner 1 kilo mån till ons så borde jag gått ner mer men har istället gått upp. Ja alltså i vätska som samlas i kroppen precis innan den roligaste veckan för alla kvinnor. Hallelujah!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback