Dag 39

Igår var jag rusligt seg och trött. Vet inte riktigt vad det beror på. Lite seg idag också men gäller att komma igång så brukar det lösa sig. Har tänkt ta mig en sväng till Friskis faktiskt MEN ta det lugnt. Kanske 30-40 minuter max. Det är jävligt lätt att bli besatt av å träna när man kommer igång med det. Men måste tänka på vad jag får i mig samt att jag inte tränat sen i våras. Dock verkar det ha gett resultat och fått igång förbränningen i kroppen på ett helt annat sätt. Så kommer jag iväg på 3 lugna pass i veckan så är det lugnt.

Mycket som gjorde att det kanske blev för mycket sist kan vara att vi gick ner, tränade 1,5 timme och gick hem. Det är en liten bit att gå och tar kanske 20 min.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback