Dag 36 - Vecka 6

Sådär då går vi in i vecka 6 på dieten. Det känns fortfarande bra i kroppen. Har inte alls sådan värk som jag trodde jag skulle ha även om jag är lite lite trött. Kan höra ihop med skitvädret också. På något sätt får det mig alltid på dåligt humör. Har ännu inte ätit frukost. Det är inte riktigt dags än men snart. Så är lite lite hungrig men det är inte så farligt när jag dricker vatten istället.

Jag har vägt mig nu på morgonen iallafall som en vanesak. Tror träningen ger resultat iallafall ang. förbränningen. Hade nästan inte tappat någonting till i torsdags sen på 3 dagar tappade jag det dubbla. Men jag gymmade också torsdag, fredag och söndag. Tror det blir bra om jag gymmar varannan dag så kroppen hinner vila emellan. Men jag väntar med resultatet tills jag väger mig ikväll. Måste börja tänka kvällsvikt också =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback