Dag 35

YEEEESS... Då passerar vi halvvägs på dieten. Det går fina fisken fortfarande. Jag tar en dag i taget, en vecka i taget och ja som sagt det rullar på hela tiden. Känns som om tiden går ännu snabbare när jag har mycket att göra. Inte så konstigt kanske.

Jag kanske inte gått ner lika mycket som jag hoppats eller ja jag vet inte riktigt förrän imorgon men som det såg ut i mitten av veckan så går denna vecka trögt men träningen kanske hjälper till lite under sista halvan av dieten. Så jag har bestämt mig för 10 veckor totalt med 3 veckors upptrappning så får jag se vart jag ligger. Jag vill i vilket fall som helst stabilisera upp läget ordentligt innan jul. I värsta fall får jag väl köra kanske 2 veckor efter nyår om jag inte är helt nöjd =)

Något positivt är iallafall att jag hittade min nya vinterjacka igår. Min som jag haft sjöng på sista versen förra vintern men iår är den garanterat jättemycket för stor. Nya jackan är i storlek 40.. WTF liksom =D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback