Dag 34

Gymmade igår igen. Det gick bra och var underbart skönt. Har träningsvärk idag men det gör inget. Det är ju lördag och då får man slappa iallafall. Annars går det framåt. Inget att anmärka på förutom att jag börjar få lite problem med kläderna. Hade ett par gamla jeans på mig igår och ja de börja bli ganska stora i midjan så blir skärp om jag ska använda dem. Dessutom är den blus jag fick ha på mig en aning stor nu men bättre lite stor än för tight. Det är dock en bit kvar fortfarande. Imorgon är det halvvägs! Oj vad veckorna rusar!


Ska passa på och kolla lite på en vinterjacka senare idag. Kommer behöva en snart. Just nu får jag gå i min gamla som är ganska stor. Ser inte roligt ut alls men vad gör man? haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback