Dag 33

Dagarna rullar på. Denna vecka verkar vara en svacka ännu en gång och har inte förlorat mycket hittills. Jag förstår mig inte på hur kroppen fungerar ibland. Det är som om de veckor jag rör på mig massor förlorar jag mindre än de veckor som jag sitter hemma på mitt arsel dagarna i ända.

Är inte det konstigt? Om jag nu får i mig ca 450 kalorier på en dag och ja jag brände nog 300 av det på gymmet igår. Borde man inte gå ner i vikt då? I vilket fall som helst med ett sånt litet kaloriintag borde man tappa mera. Kan ju inte ha ännu en lägga på mig vatten vecka om jag hade det för ca 2 veckor sedan? Eller jag enligt månadscykeln så är det ju denna vecka.

Jag förstår ingenting. Ser inte ut som att jag kommer kunna nå det mål jag satte upp när jag började eftersom jag då var optimistisk med viktnedgången och räknade på att jag skulle gå ner mindre än vad man brukar. Nu har jag haft två bedrövliga veckor. Dock har jag tappat 6 cm i midjan och 3 runt låren så borde inte hänga upp mig helt på vikt. Kanske byggs lite mer muskler i början när man rör på sig. Min rådgivare hade inte mycket svar heller och sa bara att så är det ibland. Hmm blir till att jobba hårdare. Ett baspass idag efter jobbintervjun kanske?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback