Dag 31

Tiden går fort när man har roligt? eller hahaha.

Snarare att tiden går fort när man har saker att sysselsätta sig med. Just denna vecka verkar jag ha något att roa mig med varje dag så att dagarna rullar förbi lite snabbare. Dock är det så kallt ute att det inte är så skönt att gå ut på promenad direkt. Men ska fixa gymkort idag så det kommer att lösa sig. Jag känner verkligen för att komma iväg och träna på gym. Saknar att använda olika redskap för att trimma hela kroppen. Jag är väldigt motiverad så nu kör vi. Så får försöka passa in ett träningspass imorgon innan jag ska iväg med mormors bil och kolla på saker och ting innan besiktningen på torsdag.

Snart är det frukostdags också och imorgon måste jag fixa med mat =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback