Dag 30

Goddagens!

Ny dag, nya möjligheter. Måste ta mig ner på stan och fixa träningskort nu. Förstår inte att det ska behöva ta sådan tid innan jag tar tag i det. Igår hade jag dock en lite svacka. Hade ingen lust att göra någonting, så är det ibland när man är arbetslös.

En nyhet att berätta. Sedan räkorna i lördags har mina hungerskänslor typ försvunnit helt. Förr kunde jag ofta vara lite hungrig på eftermiddagen, som om shaken inte gett det jag behöver och såklart 5e timmen innan matdags. Men hungerskänslorna påverkade inte så mycket. Men är inte trött och seg på det sättet i kroppen utan den är ganska pigg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback