Dag 29 - Vecka 5

Då påbörjar vi vecka 5 och jag ska göra det som jag glömde förra veckan. Jag har nu vägt mig på morgonen och kommer sen väga mig ikväll för att ändra till kvällsvägning istället. Kan väl avslöja att jag nu totalt gått ner 8,8 kilo på 4 veckor. Så nu känns det bra igen. Det går enligt plan men i genomsnitt 2 kilo per vecka.

Nu har jag dessutom tänkt börja gymma i veckan så detta kommer bli kanon. Lika bra att börja i tid så man kan trappa upp träningen med att jag trappar upp matmässigt sen. Dessutom är det enklare att köra för fullt om man redan kommit igång.

Kan säga att jag börjar få problem med att BHn inte sitter som den ska och att trosorna börjar bli stora! Vilket är mycket trevligt på ett sätt. Kommer få överleva med häng ett tag också hahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback