Dag 27

Snart har 4 veckor gått. Det går bra och känns bra. Försökte dricka lite mer vatten igår då det troligtvis är anledningen till "svimningskänslorna" även om de är okej. Snart halvvägs... en halv vecka eller en vecka kvar till halvvägs. Det bestämmer vågen. 9-10 veckor var planen även om jag hoppades på att det skulle gå snabbare. Jag måste få in i huve att normal BMI-vikt är tillräckligt och då är det kanske 10 kg till.

Det gick för övrigt över förväntan igår. Klarade inte av att vara närvarande i köket hela tiden men jag kom och gick. Känns bra att jag inte är helt begränsad men jag hatar kommentarer om att "du måste ju leva också". Det gör jag 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 12 månader om året och har gjort i 24 år och 5,5 månader. Innebär dock inte att jag har ett konstant behov av att umgås med samma människor dagarna i ända =)

Har tänkt fixa träningskort så jag kan komma iväg om dagarna. Det kanske hjälper =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback