Dag 26

Ett nytt fenomen har uppstått. Tre gånger denna morgon när jag gick ur sängen för att gå på toa och gå ut i köket så fick jag hålla i mig då det svartnade framför ögonen några sekunder. Inget läskigt eller så egentligen men det finns där när jag ställer mig för fort upp och går. Antagligen en kombo av att jag inte dricker så mycket efter kl 10 på kvällen, då jag å andra sidan fått i mig det vatten jag behöver under en dag, men det är också innan jag ätit frukosten. Det är ju ändå några timmar mellan middagsmålet och frukosten. Det är 14 timmar för att vara exakt, på dessa timmar går jag mest på toa under natten och tömmer den vätska jag fått i mig.

Anledningen till att jag typs springer upp ur sängen är att jag tycker det är kallt. Kanske får börja med att sätta mig upp en stund först innan jag rusar upp haha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback