Dag 24

Det känns som om dagarna går lite snabbare nu. Det händer hela tiden något så tiden flyger fram. Har som sagt bestämt mig för att börja träna, gjorde det förra gången och det fungerade väldigt bra. Kanske inte ett medelpass eller så men bas och gym fungerar bra. Tror dock att jag börjar med gym några gånger i veckan eller så hänger jag där varje dag i brist på annat haha. Börjar tröttna lite på promenader. Visst är promenader bra men anser att man inte tränar alla muskelgrupper då.

Annars så håller jag på och går igenom gamla Måbra tidningar efter intressanta saker att lägga upp i bloggen. Jag har dessutom hittat några bra recept som jag tycker låter goda och helt okej som jag tänkt lägga upp också.

Satt även igår och kollade in olika temadagar i Sverige som involverar att äta något. Kommer redovisa det senare idag om jag hinner =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback