Dag 22 - Vecka 4

God morgon.

Idag går jag in i vecka 4. Känns skönt att kunna räkna veckorna även om det bara gått 3 stycken. Men som det ser ut är jag inte halvvägs än. Jag är lite konfunderad idag och förstår inte vad jag gör fel. Ställde mig på vågen för ett tag sen bara för att kunna jämföra med förra veckan och att jag sedan ska ställa mig på vågen ikväll istället för att gå efter den vikten. Grejen är den att jag bara gått ner 1,1 kilo på en vecka och det oroar mig. Eller rättare sagt, det gör att jag undrar vad jag gör för fel. Hade faktiskt räknat med åtminstone 2 kilo per vecka.

Jag vet att jag kanske inte borde låta det påverka mig men det gör det faktiskt. Jag försöker här, går promenader varje dag i minst 1 timme och igår gjorde jag inget annat än å rörde på mig hela dagen. Jag tycker inte att detta skulle bygga så mycket muskelmassa istället för att bränna fett. Det borde ju bränna fett som tusan med tanke på att jag får i mig så lite och ja vad bränner man under en promenad 150-200 kalorier kanske?

Hoppas inte att det fortsätter på detta sätt då kommer jag inte vara klar med den målvikt som jag vill ha till lucia. Jag vill kunna unna mig en lussebulle till fika då! Men det kanske går även om man är på sista veckan med upptrappning? Aja är ju inte där än så får helt enkelt se vad som händer men denna dag böjade inte bra för mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback