Dag 20

Hallå...

Idag är en bra dag, jag känner det! Solen skiner och jag känner för en skön långpromenad. Ska även iväg och fixa mer mat, gröten var slut hos min rådgivare när jag var där. Jag klarar mig inte utan gröten haha. Så blir det en sväng till pappa tror jag. Promenad dit är nog lagom.

Annars har jag tänkt gå igenom massa gamla Måbra tidningar och se vad jag kan hitta. Om inte annat så har jag ju påbörjat ett litet projekt tills jag börjar äta på riktigt igen. Jag håller på att fylla en pärm med diverse goda och nyttiga recept jag kan hitta. Även lite finare mat då man faktiskt kan synda lite på helgerna =)

Måste säga något positivt med denna diet också. Har sovit skitdåligt hela sommaren, oroligt och osammanhängande. Sen jag började på dieten så sover jag bättre på nätterna, lite längre kanske också men det är inget som gör något då jag ändå går hemma om dagarna som det är just nu. Vaknar kanske 2 gånger under natten då jag måste gå på toa.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback