Vill träna!

Jag håller på å klättra på väggarna. Jag vill dra iväg på ett styrkebas-pass på friskis halv 6. Har känt mig piggare idag ju mer dagen har gått även om halsen fortfarande muckar dvs kliar och irriterar men det gör inte direkt ont. Det förnuftiga är ju att skita i det å bli frisk istället men man kan ju också gå och bli sjuk på riktigt (?). Jag vet, jag borde stanna hemma, men det är ju så tråkigt! Jäkla tråkigt om jag får säga det själv. Kanske får se mig besegrad... eller? ;)

Skämt å sido så kommer jag nog inte gå på passet. Det är inte så skönt ute heller att man längtar efter att gå ta sig ut. Så får nog inse att jag inte är i tillstånd att träna och får se fram emot samma pass nästa vecka istället!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback