Tror jag lugnat mig lite

Idag hade jag och min kompis Anna en liten roadtrip. Det slutade även med att vi fikade lite med lussebullar som hon bakat och så delade vi på 0,5 l julmust bara för att. Så blev ju inte så mycket. Kan säga att lussebullarna var skitgoda men musten. Ja vet inte vad jag ska säga mer än fy tusan så sött det är. Vi båda var lite sockerhöga ett tag kanske jag säga. Men men det är ju ändå lill-lördag. Imorgon blir det andra bullar. Visst ska mormor bjuda på lunch men mer än det blir det inte i matväg, förutom dieten då.

Dessutom blir det långpromenad med hund på förmiddagen och träningspass på kvällen så ska nog överleva ;) tog även en promenad idag när jag kom hem så känner att jag gjort rätt för mig med lussebulle och julmust, så jag kan sova gott hahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback